СТРУКТУРА
ЗАЛІКОВОГО КРЕДИТУ КУРСУ
Теми |
Кількість
годин, відведених на: |
|||
лекції |
семінар-ські
та практичні |
самостій-ну
роботу |
індивідуальну
роботу |
|
Тема 1. Маркетингова спрямованість управлінських рішень |
2 |
4 |
5 |
|
Тема 2. Економічні аспекти роботи механізму практичного маркетингу |
2 |
2 |
5 |
|
Тема 3. Управління витратами |
2 |
2 |
5 |
|
Тема 4. Визначення центрів витрат і прибутку. |
2 |
2 |
5 |
|
Тема 5. Нормативна база економічного механізму
маркетингу. |
2 |
2 |
8 |
|
Тема 6. Особливості сучасного корпоративного економічного механізму маркетингу |
- |
2 |
6 |
|
Тема 7. Стратегічне управління – фундамент довгострокового бізнесового благополуччя |
4 |
4 |
6 |
|
Тема 8. Забезпечення роботи економічного механізму маркетингу |
- |
2 |
6 |
|
Тема 9. Удосконалення аналізу і контролю. |
- |
2 |
6 |
|
Тема 10. Прийняття рішень у довгостроковому стратегічному управлінні економічним механізмом маркетингу |
- |
2 |
6 |
|
Тема 11. Ситуаційний аналіз ринку |
- |
2 |
6 |
|
Тема 12. Прийняття рішень в економічному механізмі маркетингу на оперативний та середньостроковий період |
- |
2 |
6 |
|
Тема 13. Моделювання роботи економічного механізму
маркетингу. |
2 |
2 |
6 |
|
Тема 14. Прийняття рішень в економічному механізмі маркетингу в кризових ситуаціях |
- |
2 |
6 |
|
Всього, годин |
16 |
32 |
82 |
14 |