Субота, 04.05.2024, 00:32
Вітаю Вас Гість | RSS

Кафедра економіки підприємств

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Економічний механізм маркетингу

СТРУКТУРА ЗАЛІКОВОГО КРЕДИТУ КУРСУ

 

Теми

Кількість годин, відведених на:

лекції

семінар-ські та практичні

самостій-ну роботу

індивідуальну роботу

Тема 1. Маркетингова спрямованість управлінських рішень

2

4

5

 

Тема 2. Економічні аспекти роботи механізму практичного маркетингу

2

2

5

 

Тема 3. Управління витратами

2

2

5

 

Тема 4. Визначення центрів витрат і прибутку.

2

2

5

 

Тема 5. Нормативна база економічного механізму маркетингу.

2

2

8

 

Тема 6. Особливості сучасного корпоративного економічного механізму маркетингу

-

2

6

 

Тема 7. Стратегічне управління – фундамент довгострокового бізнесового благополуччя

4

4

6

 

Тема 8. Забезпечення роботи економічного механізму маркетингу

-

2

6

 

Тема 9. Удосконалення аналізу і контролю.

-

2

6

 

Тема 10. Прийняття рішень у довгостроковому стратегічному управлінні економічним механізмом маркетингу

-

2

6

 

Тема 11. Ситуаційний аналіз ринку

-

2

6

 

Тема 12. Прийняття рішень в економічному механізмі маркетингу на оперативний та середньостроковий період

-

2

6

 

Тема 13. Моделювання роботи економічного механізму маркетингу.

2

2

6

 

Тема 14. Прийняття рішень в економічному механізмі маркетингу в кризових ситуаціях

-

2

6

 

Всього, годин

16

32

82

14



Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту